ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اطفای حریق انبار پارچه در چهارراه ولیعصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک انبار پارچه در چهارراه ولیعصر(عج) خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حریق گسترده در انبار پارچه در چهارراه ولیعصر(عج) اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در ساعت 11:01 صبح امروز(شنبه 21 مردادماه) در یک ساختمان پایین تر از چهارراه ولیعصر(عج) اتفاق افتاد و در پی آن 4 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام‌شدند.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه بود که همه واحدها و زیرزمین 300 متری آن به تولیدی و محل نگهداری پارچه و پوشاک تبدیل شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش در طبقه منفی یک زیر زمین آغاز و شعله ور شده بود و دود بسیاری ساختمان را فرا گرفته بود.

ملکی گفت: تمام کسبه و کارکنان ساختمان محبوس شده بودند  و تعدادی حتی به کنار پنجره ها آمده و تقاضای کمک می کردند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی با تجهیزات کامل وارد ساختمان شده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و به دنبال آن حدود 20 تن را بدون آسیب دیدگی از ساختمان خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه در پی این حادثه یک زن به علت دود گرفتگی به عوامل اورژانش تحویل داده شد، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی آتش را خاموش کردند و هم اکنون در حال تخلیه، لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه هستند.

انتهای پیام/

آتش سوزی انبار پارچه و پوشاک در خیابان ولیعصر(عج)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار