مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛

شهید حججی مصداق واقعی جوان مؤمن انقلابی است

شهید مدافع حرم محسن حججی مصداق واقعی جوان مؤمن انقلابی و مایه فخر جمهوری اسلامی است. 

شهید حججی مصداق واقعی جوان مومن انقلابی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در نشست شورای مدیران این مرکز، با تبریک و تسلیت شهادت افتخارآفرین شهید مدافع حرم محسن حججی به محضر مبارک امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، امت شهیدپرور و خانواده و بازماندگان آن شهید سرافراز گفت: شهید حججی مصداق واقعی یک انسان آزاده، سرباز ولایی و جوان مومن انقلابی، و مایه فخر و مباهات اسلام، شیعه و جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: شهید حججی نمونه انسان کاملی است که با اتصال به ذات مقدس الهی به مقام قرب الی الله می‌رسد و در این راه و برای ادای تکلیف، تمام هستی خویش را بی دریغ و عزتمندانه نثار می‌کند.

عظیمی با گلایه مندی از بروز برخی انحرافات و تفکرات ناصواب در جامعه افزود: رزمندگان و دلیرمردان غیور و جوانمردی همچون شهید حججی بهترین الگوی ایمان، بصیرت، جهاد شجاعانه و عمل صادقانه به وظیفه برای جوانان و البته تمامی اقشار مردم در این برهه از زمان هستند.

وی ادامه داد: جبهه ایمان، حق و عدالت به پیشگامی جمهوری اسلامی امروز نیازمند ایثار، شهامت، صلابت، غیرت، ایستادگی و مجاهدت رزمندگان دلیر و جان برکفی مانند شهید حججی و دیگر مدافعان با اخلاص حرم اهل بیت (ع) است و به وجود چنین ستارگان پر فروغ و درخشانی افتخار می‌کند.

عظیمی با بیان اینکه الگوسازی از رفتار، کردار و اهدف اسطوره‌های واقعی مانند شهید حججی و فرهنگ سازی برای ترویج این ارزش‌ها از اهداف و وظایف رسانه ملی و شبکه‌های استانی صدا و سیماست، از برنامه سازان این مرکز خواست با ایده‌ها و طرح‌های جذاب در این زمینه اقدام کنند.

یادآور می‌شود: شهید محسن حُججی متولد ۲۱ تیرماه ۱۳۷۰ در نجف آباد اصفهان، از جهادگران و اعضای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیات مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی تکفیری داعش درآمد و پس از ۲ روز در تاریخ ۱۸ مردادماه جاری به شهادت رسید. از وی فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار