علی عسگری:شرایط تیم سیاه جامگان رضایت بخش است/مقابل پرسپولیس برای امتیاز به میدان می رویم

بازیکن جدید تیم سیاه جامگان گفت: شرایط امسال تیم ما رضایت بخش است.

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضورش در تیم سیاه جامگان اظهار داشت:در ابتدای فصل نقل و انتقالات مذاکراتی را با تیم سیاه جامگان انجام داده بودم و حتی به یک سری از توافقات هم دست پیدا کرده بودم اما قسمت نشد که راهی این تیم شوم.ولی بالاخره طلسم شکسته شد و ظهر امروز صحبت هایی را با مسئولان این تیم انجام دادم و در نهایت قرار بر این شد تا پایان لیگ هفدهم در خدمت این تیم باشم.

او ادامه داد:خدا را شکر شرایط امسال تیم سیاه جامگان رضایت بخش است و با توجه به عملکردی که این تیم تاکنون از خود به نمایش گذاشته مشخص است که از لحاظ مالی با مشکل خاصی مواجه نیست.از لحاظ فنی هم تیممان خوب است و در این سه بازی توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و امیدوارم سال خوبی را با این تیم سپری کنم.

علی عسگری درباره عملکرد میثاقیان گفت:من از بچگی عاشق اکبر میثاقیان بودم و با توجه به تعریف و تمجیدهایی که از او شنیده بودم خیلی دوست داشتم زیر نظر او فعالیت کنم و خدا را شکر به این آرزوی بچگیم دست یافتم و امیدوارم که سال خوبی را با او سپری کنم.

بازیکن سیاه جامگان درباره بازی روز چهارشنبه سیاه جامگان مقابل پرسپولیس تصریح کرد:هنوز نمی دانم که آیا در بازی مقابل پرسپولیس کادر فنی قصد استفاده از من را دارند یا خیر.معتقدم بازی سختی را مقابل تیم پرسپولیس در پیش داریم چرا که این تیم در حال حاضر در بهترین دورانش قرار دارد و تاکنون به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده است.مطمئنا در این بازی تیم ما دست و پا بسته نخواهد بود و برای کسب امتیاز مقابل این تیم به میدان می رویم.

او در ادامه اظهار داشت:یکی از اهداف اصلی حضورم در سیاه جامگان درخشش در این تیم است و امیدوارم شرایط خوبی از لحاظ مالی برایمان اتفاق بیفتد تا بتوانم بهترین بازی هایم را برای این تیم به نمایش بگذارم.

علی عسگری در پایان گفت:در این فصل به صورت تخصصی در دفاع راست به میدان می روم و دیگر مانند گذشته بازیکن در چند «پُست»به میدان نخواهم رفت.

انتهای پیام/

خوشحالی علی عسگری از بازگشت به سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار