افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس بدون رویکرد جناحی به گزینش کابینه بپردازد

عضو جمنا گفت: مجلس بدون رویکرد جناحی و با توجه به پیشینه و توانمندی وزرای پیشنهادی به گزینش کابینه بپردازد.

مجلس بدون رویکرد جناحی به گزینش کابینه بپردازدلاله افتخاری عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم از سوی رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور با توجه به تجربه خود کابینه‌ای را مشخص کرده و قطعا تلاش در این بوده که بهترین‌ها برای اداره چهار ساله کشور تعیین شوند.

وی افزود:‌ افراد پیشنهادی کابینه ممکن است که موفق به اخذ رأی اعتماد مجلس شوند اما مسئله مهم‌تر این است که بتوانند در جهت تحقق مطالبات مردم گام بردارند.

افتخاری تأکید کرد: البته برخی از گزینه‌ها دارای ابهاماتی بوده و ممکن است نتوانند رأی اعتماد مجلس را کسب کنند، در این زمینه مجلس باید با دولت هماهنگ باشد به شرط آن که افرادی که انتخاب می شوند بتوانند در تحقق حل مشکلات مردم همسو با نظام بکوشند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به وظیفه مجلس در نحوه رأی اعتماد دادن به وزرای پیشنهادی خاطرنشان کرد: مجلس باید بدون رویکرد جناحی و با توجه به پیشینه وزرای پیشنهادی و توانمندی، تخصص، پاکدستی و روحیه جهادی آنها تصمیم بگیرد.


انتهای پیام/

 

نگاه مجلس به وزرای پیشنهادی روحانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار