لحظات سخت جنگ تحمیلی به روایت یک دختر نوجوان

منصوره فتاحی این روزها مشغول نوشتن یک مجموعه چند جلدی با عنوان دختران جنگ است.

روایت لحظات سخت جنگ تحمیلی از زبان یک دختر نوجوانمنصوره فتاحی نویسنده ادبیات دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های در دست نگارش خود گفت: هم اکنون مشغول نوشتن یک مجموعه چند جلدی با عنوان دختران جنگ هستم. این کتاب داستان دختران نوجوانی است که هر کدام در دوران دفاع مقدس به نوعی درگیر جنگ بودند.ماجراهای کتاب واقعی است و در این مجموعه داستان هرکدام از شخصیت‌ها را مستقل تعریف می‌کنم.

وی افزود: این کتاب در واقع نوعی خاطره‌نگاری است. هم اکنون خاطرات خود را برای حوزه هنری تهران می‌نویسم. قرار است پس از اتمام نگارش، کتاب را به دفتر ادبیات مقاومت حوزه هنری تحویل دهم. در این کتاب ماجرای زندگی خودم را از زمان کودکی، نوجوانی و جوانی بیان می‌کنم. از زمانی که کلاس پنجم دبستان بودم تا دوره دبیرستان، درگیر جنگ بودم. این کتاب خاطره، در واقع بیان ماجراهای این دوران از زبان یک دختر نوجوان است.

این نویسنده دفاع مقدس اظهار داشت: کتاب خاطراتم به زندگی شباهت دارد. داستان در یک قسمت آن غم انگیز است و در قسمت دیگر شاد می شود. زمان جنگ، آوارگی و مهاجرت ما از شهرمان در این کتاب آمده. کتاب «دختران جنگ» بیان لحظه لحظه جنگ از زبان دختران نوجوان است. این تجربه جدید را باید بشناسید و با آن روبرو شوید. کتاب خاطراتم با نثری روان و صمیمی نوشته شده است تا مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

 

انتهای پیام/

 

منصوره فتاحی داستان زندگی‌اش را می‌نویسد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار