نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا؛

مهدی جلالی بر سكوی قهرمانی ايستاد

مهدی جلالی هوپوگوش وزن پنجم كشورمان در نخستين دوره جام رياست فدراسيون جهانی آسيا با 4 پيروزی متوالی موفق شد گردن آويز طلا را به تصاحب خويش در آورد.

مهدی جلالی بر سكوی قهرمانی ايستادبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز گذشته (شنبه) در سالن "یونیورسال" تاشکند آغاز و امروز (يكشنبه) به پایان می‌رسد.

مهدی جلالی تكواندوكار وزن 74- كيلوگرم كشورمان در نخستين ديدار به مصاف «ابدوسمات لس» از قزاقستان رفت و 26 بر 18 پيروز شد. در گام دوم رو در روی «كايرات ساريم ساكوف» قزاق دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، برنز بازي‌های آسيايی 2014 و برنز قهرمانی آسيا 2012 قرار گرفت و نتيجه را 5 بر صفر به پايان رساند.

جلالی در مرحله نيمه نهايی «پاول يفرمو» هوگوپوش قزاقستان را 6 بر يك شسكت داد و فيناليست شد. مهدی در فينال توانست «چنگ هائو چانگ» از چين تايپه را 8 بر 4 از پيش رو بردارد و بر سكوی قهرماني بايستد.

هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد.

گفتني است؛ مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتيب 20،‌ 12 و 7.20 امتياز در راستای افزايش رنكينگ المپيك تعلق می گيرد.

انتهای پیام/

جلالی طلایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار