رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و واحد زواره گفت: انتظار جدی از مسؤولان داریم که توجه ویژه و بیشتری به دانشگاه پیام نور زواره داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدابراهیم ایرج‌پور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه پیام نور اردستان از بیشترین و بهترین امکانات در سطح دانشگاه‌های پیام نور استان به‌ ویژه در رشته‌های انسانی و علوم پایه برخوردار است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور با شعار و منش «آموزش همه‌ جا و همه‌ وقت» شروع به کار کرده و گسترش یافته و عدالت آموزشی در کشور به وجود آورده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و واحد زواره تصریح کرد: دانشگاه پیام نور اردستان کیفیت آموزشی را فدای کمیت نکرده و برای جذب دانشجو هر وعده‌ای که در منطق آموزشی نمی‌گنجد نداده است، استانداردهای خودش را نیز حفظ کرده است.

وی تصریح کرد: در بین دانشگاه‌هایی که هزینه دریافت می‌کنند، پیام نور کمترین هزینه را دریافت می‌کند و مزیت پیام نور داشتن مدرک معتبر و پذیرفته‌ای در سطح کشور و حتی بین‌الملل است.

ایرج‌پور در ادامه اذعان داشت: بزرگ‌ترین مشکل برای دانشجویان مسأله امنیت و ایاب و ذهاب است که دانشجویان بومی در همین دانشگاه می‌توانند توسط بهترین اساتید و امکانات تحصیل کنند، اگر کسی رتبه ممتازی نداشته باشد اشتباه بزرگی است که در دانشگاه‌های خارج از شهر تدریس کند.

وی با بیان اینکه نخستین دانشگاه در استان بودیم که شرکت‌های دانش‌بنیان را پی‌ریزی کردیم، اضافه کرد: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در آینده‌ای نه‌ چندان دور اشتغال دانشجویان را نیز تأمین خواهد کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و واحد زواره در ادامه عنوان کرد: 800 دانشجو داریم که 60 درصد پسر و 40 درصد دختر بوده و در 20 رشته کارشناسی و 2 رشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

وی همچنین گفت: از مزایای دانشگاه پیام نور این است که الزامی برای حضور در رده‌ها نیست علاوه بر اینکه کسانی که یک‌بار در دانشگاه پیام نور مدرک گرفتند دوباره هم می‌توانند مدرک دریافت کنند.

ایرج‌پور در رابطه با فعالیت دانشگاه پیام نور زواره تصریح کرد: به‌ هیچ‌ وجه دانشگاه پیام نور زواره تعطیل نشده است و ثبت‌نام انجام می‌گیرد و رده‌ها نیز برگزار می‌شود و باید مردم استقبال بیشتری کنند.

وی اضافه کرد: نخستین کاری که انجام دادیم درخواست ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در زواره بود ولی برخی مسؤولان سنگ‌اندازی کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و واحد زواره با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور زواره نمی‌تواند هزینه‌های خود را تأمین کند و به‌ وسیله بودجه‌های اردستان و استان تأمین می‌شود، عنوان کرد: انتظار جدی از مسؤولان داریم که توجه ویژه و بیشتری به دانشگاه پیام نور زواره داشته باشند؛ تاکنون وعده‌هایی از مسؤولان و شهرداری زواره شنیده‌ایم ولی در عمل هیچ کمکی به دانشگاه پیام نور زواره نشده است.

وی درباره فعالیت‌های انجام‌شده مطرح کرد: در دانشگاه زواره در طی دوره ریاست اینجانب در روابط عمومی استان 5 خبر از دانشگاه زواره درج‌ شده است و در سال گذشته سهمیه جداگانه برای اردوی دانشجویان اختصاص دادیم.

ایرج‌پور خاطرنشان کرد: در دانشگاه زواره امتحانات به دلیل نبود قرنطینه کاغذی برگزار می‌شود و واحدهای نزدیک به هم قرنطینه تجمیع می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: 7 آزمایشگاه مجهز داریم که در استان دومین آزمایشگاه از نظر تجهیزات هستیم؛ دانشگاه پیام نور اردستان در رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه و دو رشته مهندسی فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/م

 

دومین آزمایشگاه مجهز استان اصفهان در دانشگاه پیام نور اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.