احداث دو همراه سرا با کمک خیرین سلامت

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ساخت دو همراه سرا برای بیمارستان‌های امام رضا (ع) و امام علی (ع) کرمانشاه به کمک خیرین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی الماسی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بسیاری وزارت بهداشت را تنها متولی سلامت می دانند، این در حالیست که تنها ۲۵ درصد سلامت جامعه برعهده وزارت بهداشت است و در ۷۵ درصد دیگر سایر دستگاه‌ها دخیل هستند.

الماسی در ادامه با بیان اینکه بودجه دولتی برای انجام امور سلامت کافی نیست گفت: ما بخشی از کارمان به جلب مشارکت‌های مردمی مربوط می‌شود و باید خیرین به سلامت ورود بیشتری داشته باشند.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تشکیل مجمع خیرین بیمارستانی برای 17 بیمارستان استان خبر داد و گفت: با کمک خیرین توانستیم ساخت همراه سرا برای بیمارستان ها را شروع کنیم که در همین راستا ساخت همراه سرا برای بیمارستان محمد کرمانشاهی انجام شده است.

الماسی با بیان اینکه هم اکنون مقدمات ساخت همراه‌سرا برای دو بیمارستان امام علی (ع) و امام رضا (ع) در حال انجام است گفت: همچنین به کمک خیرین توانسته ایم بخش بیماران کلیوی و دیالیزی در بیمارستان شهرستان کنگاور را  راه‌ اندازی کنیم.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.