سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه:

حضور۵ وزیر پیشنهادی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از حضور۵ وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم و تشریح برنامه‌هایشان خبر داد.

حضور۵ وزیر پیشنهادی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص حضور جمعی از وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم گفت: امروز ۵ تن از وزرای پیشنهادی با حضور در جلسه کمیسیون برنامه‌های ۴ سال آینده را در حوزه کاری خود تبیین کردند.

وی افزود: آذری جهرمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات در تشریح برنامه‌های خود اظهار داشت: تلاش خواهد کرد که زمینه اشتغال‌زایی در زمینه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای اینترنتی در ۴ سال آینده فراهم شود و اعضای کمیسیون بودجه نیز روی کاهش هزینه‌های اینترنت و تحقق سهم فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال تأکید کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در این جلسه همچنین کرباسیان، وزیر پیشنهادی اقتصاد تأکید کرد که محور برنامه‌هایش اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق اهداف برنامه ششم توسعه است که این موضوعات مطالبه نمایندگان نیز بود.

مفتح تصریح کرد: همچنین نمایندگان تأکید داشتند در۴ سال آینده وزارت اقتصاد باید در زمینه انضباط در دریافت‌ها و پرداخت‌های دولت توجهات لازم را داشته باشد و همچنین حوزه مالیات را ساماندهی کند و علاوه بر این موضوعات به مشکلات در زمینه مالیات اقشار محروم رسیدگی و زمینه تسهیل فضای کسب و کار و رشد ۸ درصدی اقتصاد را فراهم کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نمایندگان عضو کمیسیون بیان داشتند بزرگترین مشکل کشور در حوزه بیکاری است و هیأت وزیران در این رابطه مسئولیت مشترک دارد و باید اصلاحات در این زمینه صورت گیرد.

مفتح ادامه داد: همچنین وزیر پیشنهادی تعاون در دولت دوازدهم اظهار داشت که به دغدغه‌های نمایندگان مجلس رسیدگی می‌شود و در خصوص شستا نیز تفکیک‌هایی در شرکت‌های زیرمجموعه انجام می‌شود.

 سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در نشست کمیسیون برنامه‌های خود را تشریح کردند و به مسائل مربوط به بودجه وزارتخانه‌ها در ۴ سال آینده در این نشست توجه شد.

انتهای پیام/ص.ف

حضور۵ وزیر پیشنهادی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.