فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی؛

کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی از کشف و ضبط بیش از ۵ تن مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف 5 تن و 190 کیلو گرم انواع مواد مخدر در 4 ماهه سال جاری خبر داد و افزود:این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش داشته است.

وی افزود:در ۴ ماهه اول امسال ۲۶۶ هزار و ۷۰۹ مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که ۱۵۸ هزار و ۸۹۱ مورد آن مشاوره و راهنمایی بوده است.

سردار ناصر اصلانی با اشاره آمار سرقت در استان گفت:در این مدت 5 درصد کاهش سرقت های مهم را داشته ایم و 68 درصد شاهد کاهش کیف قاپی بودیم.

فرمانده نیروی انظامی آذربایجان غربی در ادامه به افزایش کشفیات قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و افزود: در راستای فعال سازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،650 میلیارد و 178 میلیون ریال ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه توسط پلیس آذربایجان غربی بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 403 درصد افزایش را داریم .

وی با اشاره به اینکه ۹۳درصد از پرونده های جعل و ۸۸ درصد از پرونده های کلاهبرداری کشف شدند اضافه کرد: در حوزه پلیس فتا ۳۴۶ فقره پرونده ارجاع شده است که ۹۷ درصد از پرونده ها در این خصوص کشف شدند .

انتهای پیام/م

کشف 5 تن مواد مخدر آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.