فولادگر در مخالفت با کلیات کابینه دوازدهم:

دولت باید حرف منتقدان را بپذیرد/ بسیاری از بخش‌های برنامه ششم توسعه هنوز ابلاغ نشده است

نماینده اصفهان گفت: دولت باید حرف منتقدان را بپذیرد و با آنها مهربان تر باشد و این پذیرش باید در عمل نیز انجام شود.

فولادگربه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان در جریان روند رأی اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم و در مخالفت با کلیات آن، اظهار داشت: آیا دولت ارزیابی وآسیب‌شناسی دقیقی از برنامه سال 92 دارد و برنامه سال 96 را مبتنی بر این آسیب‌شناسی ارائه کرده است؟

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه آیا کابینه و هیات دولتی که معرفی شده با وعده‌های شخص رییس جمهور چه در ایام انتخابات و چه در این روزهای اخیر همخوانی دارند یا خیر، افزود: به هر حال این هیات دولت که معرفی شده نتیجه رایزنی رئیس جمهور و گروههای کار او با سران اصلاحات و اعتدال است و خواه و ناخواه مسئولیت اجرای چهار سال آینده را این عزیزان باید بپذیرند و این طور نباشد که چهار سال آینده هر گروهی بگوید نه ما نقش زیادی در کابینه نداشتیم.

وی با بیان اینکه منتقدان هم هیچ انتظاری ندارند که تیم دولت از میان آنان تشکیل شود، عنوان کرد: منقدان انتظار دارند هیات دولت برنامه‌هایی که ارائه می‌شود را به نحو درستی اجرا کنند و در پایان چهار سال مسئولیتش را بپذیرند.

فولادگر با اشاره به بحث جوان‌گرایی در کابینه گفت: غیر از وزیر ارتباطات، متوسط سنی دولت در 96 از متوسط سنی دولت در 92 بیشتر است و درمورد تحول‌گرایی در تیم اقتصاد دولت هم غیر از یک جابه جایی در وزارت اقتصاد تحولی دیگری را شاهد نیستیم.

وی با بیان اینکه پنج ابر چالش به عنوان چالشهای روبه‌روی نظام توسط مشاور رئیس جمهور مطرح شده است، گفت: از نمایندگان تقاضا دارم کل برنامه‌های دولت، تیم اقتصادی و کابینه را با توانی که باید برای حل این چالشها یعنی اشتغال، اصلاح نظام بانکی، صندوقهای بازنشستگی، بودجه دولت و محیط زیست را تطبیق دهند و ببینند همکاران دولتی که نیازی به رای اعتماد ندارند و توسط رئیس‌جمهور منصوب می‌شوند توانایی حل این ابر چالشها را دارند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر گفتمان و سیاست‌زدایی از اقتصاد هم باید از خود دولت شروع شود، تاکید کرد: با منتقدان مهربان‌تر باشیم، حرفهای منتقدان نه فقط در حرف بلکه در عمل بپذیرید و برای حرفهای منتقدان سینه باز کنید.

انتهای پیام/

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار