فرمانده نداجای ایران خبر داد:

برگزاری رزمایش جنگال نداجا در سواحل مکران

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش تخصصی جنگ الکترونیک با نام رزمایش جنگال در ناوگان جنوب و در سواحل مکران برگزار خواهد شد.

برگزاری رزمایش جنگال نداجا در سواحل مکرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان؛دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از  مقام‌آوران نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات نیروهای نظامی "جام بین‌المللی دریا" گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش در طول سال بیش از ۲۵ رزمایش تخصصی متعددی در حوزه های مختلف اجرا می کند که در همین راستا در روزهای آینده رزمایش تخصصی جنگ الکترونیک در ناوگان جنوب و در سواحل مکران برگزار می شود.

وی افزود:امسال تجهیزات جدیدی شامل، یگان های شناور سطحی و زیر سطحی و سایر تجهیزات تولید داخل و ساخته شده توسط دست توانمند جوانان مرز و بوم ایران اسلامی در شمال و جنوب رونمایی می شود که همه این اقدامات در راستای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تقویت بنیه دفاعی و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه حضور مقتدرانه و کسب مقام‌های برتر نشان از توانمندی های نیروی دریایی ارتش است افزود: نمایش توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ساخت تجهیزات مورد نیاز مبتنی بر آموزه‌های انقلابی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی از اهداف حضور در مسابقات نیروهای نظامی "جام بین‌المللی دریا" بود.

دریادار حبیب الله سیاری اظهار داشت: برقراری امنیت در دریای خزر از اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چراکه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب ایجاد صلح و دوستی با نمایش اقتدار و کار جهادی ممکن است و با این روش می‌توان از منابع دریا بهره مند شد.

وی با تاکید بر اهمیت برقراری ثبات و امنیت در منطقه افزود: انتقال فرهنگ صلح و دوستی به کشورهای منطقه از دیگر اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دریادار حبیب‌الله سیاری تصریح کرد: برای تحقق هرچه بیشتر کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "این کشور مقتدر نیازمند یک نیروی دریایی مقتدر و ممتاز" است، بیش از پیش تلاش می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای  رزمایش جنگال نداجا در سواحل مکران ناوگان جنوب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.