عضو شورای شهر:

ایجادترافیک شهری ، مهم ترین معظلات میوه فروشان

مسگری گفت:ترافیک‌های طولانی حاشیه معابر اصلی، وجود وانت‌بارها هستند که سبب آزردگی مردم و خانواده‌ها می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمود مسگری ،عضو شورای شهر قم در جلسه مشترک اعضای شورای شهر قم با فعالان فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه قم، با اشاره به معضلات شهری اظهار داشت : شهرداری باید در جهت رفع معضلات شهری راه خود را ادامه دهد.

وی افزود: با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم در جهان اسلام ،قم به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام و مرکز علم و فقاهت باید در منظر جهانیان اسوه باشد و به‌عنوان یک شهر نمونه از آن یاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد:با اشاره به معضلات بزرگ شهری قم ، سد معبر و دست‌فروشی در حاشیه خیابان‌ها و پیاده‌روها دو معضل بزرگ و حساس شهر قم است که باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: دست‌فروش‌ها به خاطر عدم پرداخت مالیات و عوارض شهرداری درآمدی مناسبی دارند که شایسته است با آینه عقل و منطق با آن‌ها روبه‌رو شد.

مسگری تصریح کرد:ایجاد ترافیک شهری  از مهمترین معضلات شهری میوه‌فروشان است وترافیک‌های طولانی حاشیه معابر اصلی تا حد زیادی معلول وجود همین وانت‌بارها هستند که سبب آزردگی مردم و خانواده‌ها می‌شود.

وی تأکید کرد: خدمات شهرداری در زمینه‌های مختلف شهری ، تنها نهادی که به‌صورت شبانه‌روزی در تمامی مناسبت‌ها 24 ساعته مشغول فعالیت هستند همین مأموران شهرداری هستند که شایسته نیست به آن‌ها توجهی نشود.

مسگری ادامه داد: دولت ریالی به شهرداری کمک نکرده همچنین شایعاتی که درباره فیش حقوقی شهردار قم در فضای مجازی به گوش می‌رسد صحت ندارد.

عضو شورای شهر قم: برخی وانت‌بارها درآمدهای میلیونی در یک روز دارندو سد معبر و دست‌فروشی در حاشیه خیابان‌ها و پیاده‌روها دو معضل بزرگ و حساس شهر قم است که باید پیگیری شود.

 مسگری خاطرنشان کرد: برخی از میوه‌فروشان برخلاف عقیده رایج مردم در رابطه با آن‌ها دارای درآمدی میلیونی در طول مدت یک شبانه‌روز است.

انتهای پیام/ح

 دست فروشی وسدمعبر،دومعظل بزرگ شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار