آیت الله قربانی گفت: روحانیت سنگربانان دین مبین اسلام هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در همایش صیانت از نهاد مقدس روحانیت و پیشگیری از آسیب ها و تهدید ها که امروز در بندر انزلی برگزار شد، گفت: روحانیت از صدر اسلام تاکنون نقش حیاتی و ارزشی در رسالت ابلاغ دین مبین اسلام داشته و دارند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند و مقدس روحانیت در تبلیغ دین و اشاعه ارزش های اسلامی افزود: وجود برخی از عوامل نفوذی و مکتب های انحرافی در حوزه های علمیه و توطئه های دشمنان موجب شده تا چهره روحانیت در جامعه خدشه دار شود که این نقشه شوم می تواند با رفتار و منش صالح و باتقوای روحانیت نقش برآب شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه دادگاه ویژه روحانیت 2 پایه دارد که یک طرف آن قاضی و دادستان و در طرف دیگر آن روحانیت ایستاده است، اظهار داشت: باید هر دو سوی آن با تقوا و اخلاص به وظایف خود عمل کنند.

آیت الله قربانی به نفوذ دشمنان در فضای مجازی و به انحراف کشیدن جوانان از اخلاق و باورهای دینی اشاره و بر نظارت و مدیریت هرچه بیشتر مسئولان امر تاکید کرد.

وی تصریح کرد: نهاد روحانیت باید همچون گذشته در اشاعه و تبلیغ دین مبین اسلام بکوشد و در تربیت و پروش نسل جوان صالح در حوزه های علمیه بیش از پیش تلاش کند.

 

انتهای پیام/ع
 
 

نهاد روحانیت، طلایه دار دین مبین اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.