رویداد نوآفرینی شتاب‌دهنده اکسل در قزوین با حضور ۱، ۵ تیم استارت‌آپی منتخب در حال برگزاری است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این رویداد، تیم‌های حاضر به پیاده‌سازی مدل کسب و کار و نسخه اولیه‌ای از محصول خود می‌پردازند که در نهایت پس از ارائه پنج دقیقه‌ای در حضور داوران، ۸ تا ۱۰ تیم برتر برای حضور در دوره ۳۵ روزه فن‌افزایی انتخاب خواهند شد.
 
این ۱۵ تیم حاضر در این رویداد با فراخوان ثبت نام از تیم‌های استارت‌آپی و انجام مراحل بررسی و داوری دقیق، از بین ۸۰ تیم متقاضی انتخاب شده و به مرحله نوآفرینی در شروع چرخه اول شتاب‌دهنده اکسل در قزوین راه یافته‌اند.
 
شتاب‌دهنده اکسل با هدف سرمایه‌گذاری و شتابدهی کسب‌وکارهای نوپا با رویکرد توسعه استانی در حال حاضر در استان‌های اصفهان، گیلان و قزوین در حال فعالیت است و به زودی در چهار استان دیگر نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
 
همچنین برنامه شتاب‌دهی این مرکز با فراخوان و ثبت نام تیم ایده‌ها شروع شده و بعد از داوری و برگزاری رویداد سه روزه نوآفرینی تیم‌ها با کسب تجربه و دانش وارد یک دوره ۳۵ روزه فن‌افزایی و یک دوره ۱۱۰ روزه فن‌آفرینی می‌شوند که در نهایت در رویداد رونمایش با حضور داوران و سرمایه گذاران مختلف به پایان می رسد.
 
در این میان شتاب‌دهنده اکسل نیز با در اختیار قراردادن فضای کاری مشترک، فرصت‌های شبکه‌سازی، آموزش، مشاوره و مربیگری و در نهایت تامین سرمایه بذری (اولیه)، تیم‌ها را برای رسیدن به اهدافشان یاری می‌کند.
 
رویداد نوآفرینی شتاب‌دهنده اکسل تا روز پنج‌شنبه بیست و ششم مرداد ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
 

 

آغاز رویداد نوآفرینی شتاب‌دهنده اکسل در قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.