برگزاری جشنواره مدرسه فوتبال با حضور تیم های منتخب در یزد

جشنواره مدرسه فوتبال با حضور تیم های منتخب در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  عبدالرضا دستا رئیس هیات فوتبال یزد گفت: جشنواره مدرسه فوتبال این استان، دوم و سوم شهریور ماه آینده با حضور تیم های منتخب در رده های سنی 10 ، 11 و 12 سال و با حضور استعدادیاب ها در ورزشگاه شهید نصیری یزد برای انتخاب افراد برتر برای رقابت های ملی برگزار می شود.

 دستا در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره مدارس فوتبال یزد افزود: نفرهای برتر در رده سنی زیر 12 سال پس از انتخاب، برای حضور در فستیوال کشوری معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: این جشنواره، فستیوال، زیر نظر فدراسیون فوتبال، توسط کمیته جوانان و استعداد یابی هیات فوتبال استان با حضور نونهالان شرکت کننده در مداس فوتبال در رده های سنی یاد شده انجام می شود.

 دستا گفت: حضور خانواده ها و علاقه مندان در زمان برگزاری جشنواره آزاد است و نقش مهمی در تشویق نونهالان در این برنامه فرهنگی ورزشی دارد.

رییس هیات فوتبال استان با اشاره به اهمیت فوتبال پایه و فوتبال مدرسه برای تقویت این رشته ابراز امیدواری کرد که این جشنواره با همکاری بخش های مختلف به نحو شایسته ای برگزار شود.

دستا،به اهمیت فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی در کنار برنامه های فنی و ورزشی جشنواره اشاره کرد و انجام درست طرح های مناسب را خواستار شد.

25 هزار نفر در استان یزد در رشته فوتبال فعالیت دارند.

استان یزد 47 هیات ورزشی و 60 هزار ورزشکار سازمان یافته و تحت پوشش بیمه دارد.

انتهای پیام/ ی

جشنواره مدرسه فوتبال با حضور تیم های منتخب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار