سردار نقدی:

استقلال کردستان عراق توطئه جدید دشمنان اسلام است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان برای ضربه زدن به اسلام توطئه جدید را به نام استقلال کردستان عراق طراحی کرده و غافل از اینکه راه به جایی نخواهد برد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سالروز حماسه آزاد سازی پاوه که امروز(26 مرداد) در مسجد جامع پاوه برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز جوانان عراقی و سوری یکی پس از دیگری سرزمین‌های خود را از تکفیری ها باز پس می گیرند، اظهار کرد: امروز سلاح تکفیری ها به زمین افتاده و نتوانسته اند دشمنان را به اهدافشان یعنی ضربه زدن به اسلام برساند و لذا به دنبال به جان هم انداختن مسلمانان از راه دیگری هستند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام امروز برای ضربه زدن به اسلام توطئه جدید را به نام استقلال کردستان عراق طرح ریزی کرده اند، غافل از اینکه این توطئه دشمنان هم نشدنی است و راه به جایی نخواهد برد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان بدانند همانگونه که توطئه‌های آنها تا به امروز نتوانسته به اسلام ضربه بزند، توطئه جدید آنان به نام استقلال کردستان عراق هم به تقویت اسلام و مسلمانان منجر خواهد شد.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا در داخل کشور خود دچار بحران های زیادی شده، اظهار کرد: آمریکا رفتنی است.

سردار نقدی تاکید کرد: آمریکا خود را در حال مرگ و نابودی می‌بیند و لذا برای رسیدن به اهداف خود به هر خس و خاشاکی چنگ خواهد زد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آمریکایی ها زمانی که دیدند که خط مشی سوسیالیستی، کمونیسم، ملی گرایی و قوم گرایی برای ضربه زدن به اسلام راه به جایی نمی‌برد و مردم آنها را پس می‌زنند، به این فکر افتادند تا با لباس و زبان اسلام به اسلام ضربه بزنند و از این رو به توطئه‌های خود رنگ اسلام زدند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام به نام اسلام جنایتکارانی به نام تکفیری ها را مسلح کرده و به جان مردم انداخته اند، اظهار کرد: بنا به اعتراف مکتوب وزیر امور خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطراتش، داعش با چهار هدف طراحی شده که یکی از مهمترین این اهداف ایجاد تفرقه بین امت اسلام است.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام و مسلمانان می‌دانند که اگر مسلمانان با هم متحد شوند قدرتمند شده و در برابر آنها ایستادگی خواهند کرد و به همین دلیل در تلاشند تا شیعه و سنی را به جان هم بیاندازند.

وی ادامه داد: دومین هدف دشمنان از طراحی داعش این بود که جلوی امت اسلامی را بگیرند و لذا برای رسیدن به اهداف خود داعش و النصره و تکفیری و القاعده را طراحی کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سومین هدف دشمنان از طراحی داعش که از بین بردن جوانان تازه مسلمان شده از کشورهای اروپایی بود، اظهار کرد: دشمنان تلاش کردند تا با عضویت این جوانان در گروه هایی مثل داعش، آنها را از سر راه برداشته و از این طریق از گسترش دین مبین اسلام جلوگیری کنند.

سردار نقدی هدف چهارم از تجهیز داعش توسط دشمنان را بی آبرو کردن اسلام برشمرد و افزود: با توجه به موج گرایش مردم اروپا و آمریکا به دین مبین اسلام، دشمنان جنایت های زشتی به نام اسلام را طراحی و می کوشند تا با تصویر برداری از این جنایات دین اسلام را به عنوان یک دین خشن به جهانیان معرفی کنند و اسلام را دین جنایت و برادر کشی معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه جنایت و سربریدن سنتی است که از گذشته بوسیله آمریکایی‌ها و مزدورانشان انجام می شده و نمونه‌های بارز آن را در کشتار مردم بی گناه بیمارستان پاوه در جریان حصر پاوه شاهد بودیم، بیان کرد: اگر امروز می‌بینیم امثال شهید حججی را در سوریه و عراق سر می‌برند و از آن فیلم می‌گیرند، برای این است که دین اسلام را به عنوان یک دین خشن به جهانیان معرفی کنند.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم که تکفیری ها از جنایات خود فیلم گرفته و آنها را رسانه ای می کنند، گفت: این ماموریت جدید صهیونیست ها به تکفیری ها است که با زشت و وقیح نشان دادن اسلام جلوی گرایش مردم دنیا به اسلام را بگیرند.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی مردم ایران اسلامی در برهه‌های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب الهام بخش مردم دنیا بوده، بیان کرد: پیروزی‌های بزرگ مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی و پس از آن مردم دنیا را بیدار کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: زنجیره این پیروزی‌ها به همین زودی ها به آزادی قدس بنا به وعده امام خمینی(ره) منجر شود.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز پرچم انقلاب اسلامی که روزی در پاوه و زیر سلاح و خمپاره گروهک‌های منافق بود، در تعداد زیادی از کشورهای دنیا برافراشته است.

سردار نقدی در ادامه از روز 26 مرداد سال 58 به عنوان روز پیوند مردم با ولایت یاد کرد و افزود: این حماسه بزرگ نه تنها به مردم کردستان بلکه جهان اسلام بیداری بخشید

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مروز مردم منطقه کردستان و خصوصا اورامانات در امنیت به سر می‌برند و مردم با آرامش و امنیت زندگی می‌کنند، اضافه کرد: دشمنان دیدند که اقداماتی مثل حصر پاوه و جنایات آن نه تنها نتوانست آنها را به اهدافشان برساند، بلکه به مردم کرد روحیه و خط داد و سبب شد تا در برابر دشمن ایستادند و ایادی دشمن را سر جای خود نشاندند.

وی در ادامه مقاومت مردم پاوه در عملیات حصر پاوه به عنوان یک پیروزی بزرگ یاد کرد و افزود: این پیروزی بزرگ بیش از هر چیز مدیون امام(ره) و اقدام به موقع ایشان در صدور آن پیام تاریخی بود.

سردار نقدی از مردم حماسه ساز پاوه به عنوان افتخار ملت ایران و ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد آزادی قدس با حضور همه مسلمانان باشیم.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ی

 

آمریکا خود را در حال مرگ و نابودی می‌بیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
استقلال کردستان عراق 0 _ توطئه جدید دشمنان اسلام 1 -
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۲۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶