شاهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

انتخاب رشته بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد گفت: بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون مقطع کارشناسی ثبت‌نام کردند.

انتخاب رشته بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامیامیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین آمار انتخاب رشته داوطلبان کنکور 96 اظهار کرد: طبق آمار نهایی در رشته‌های با آزمون231 هزار 451 نفر در این دانشگاه ثبت نام کردند و تعداد شرکت کنند‌گان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در رشته‌های بدون آزمون تا کنون 70 هزار نفر در مقطع کارشناسی و11هزار نفر در مقطع کاردانی نام‌نویسی کرده اند و روند ثبت‌نام برای رشته‌های بدون آزمون همچنان ادامه دارد که مهلت آن تا آخر شهریور ماه به پایان می‌رسد.

سرپرست مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد عنوان کرد: آخرین مهلت انتخاب رشته برای رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد روز گذشته 26 مرداد ماه بود که پس از این انتخاب مراحل پردازش اطلاعات را در دستور کار داریم.

شاهانی در مورد اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان این دانشگاه بیان کرد: پیش‌بینی می شود نیمه دوم شهریور ماه نتایج دوره کارشناسی اعلام شود؛ زماناعلام نتایج برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به عهده سازمان سنجش است و  بر اساس اظهار‌اتی که داشتند نیمه اول شهریور ماه اعلام نتایج انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین آمار انتخاب رشته داوطلبان کنکور 96 در دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار