تغییر در شیوه نامه دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی از تغییر در شیوه نامه دوره دکتری و ارتقای سطح کیفی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تغییر در شیوه نامه دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامیامیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌ و گو  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد توجه به تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری بیان کرد:شیوه نامه  دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در حال بررسی است و با معاونان آوزشی واحدهای محتلفی دانشگاهی در این مورد بحث شده است.

وی ادامه داد: این سیاست به دلیل توجه به ارتقای سطح کیفی آموزشی در دانشگاه آزاد بوده و بعد از جمع بندی مباحث و اتفاق نظر شاهد تغییراتی مثبت در شیوه نامه دوره دکتری دانشگاه آزاد خواهیم بود.

سرپرست مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از جمله تغییراتی که برای این شیوه نامه درنظر گرفته شده است تهیه شیوه نامه ای مانند شیوه نامه وزارت علوم است و با همان جهت گیری و سبک کاری است.

شاهانی تصریح کرد: رتبه مقالات اائه شده توسط دانشجویان دوره دکتری، کیفیت آن و موارد آموزشی از این قبیل در شیوه نامه جدید مورد توجه قرار می‌گیرد و امیدواریم برای سال تحصیلی جدید بتوانیم این شیوه نامه را اجرایی کنیم.

وی در مورد وضعیت ظرفیت دوره دکتری برای سال تحصیلی جدید یادآور شد: امسال کاهش ظرفیت در این دوره را شاهد خواهیم بود و یکی از چالش هایی که باید به آن توجه شود جداسازی کلاس های مقطع کارشناسی  ارشد و دکتری از یکدیگر بوده در حالی که در تحصیلات تکمیلی نباید چنین تفکیکی داشته باشیم.

انهتای پیام/

کاهش ظرفیت پذیرش دوره دکتری در دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
بله
آخرین اخبار