رهبر در آئین‌ معار‌فه رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی،

مخالف جناح بازی در دانشگاه آزاد هستم/ ملاکم برای مدیریت شایسته سالاری است

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه با جناح بازی در دانشگاه مخالفم، گفت: ملاکم برای مدیریت شایسته سالاری است.

ملاکم برای مدیریت شایسته سالاری است/ دانشگاه را با سیاست زدگی اداره نکردمبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در آئین‌ معار‌فه رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی که امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: من پزشکی بلد نیستم اما گوش های خوبی برای شنیدن و راهنمایی گرفتن در این حوزه دارم؛ یک نظام پیشنهادی باید متناسب با مقررات دانشگاه تدوین شود.

وی بیان کرد: سرمایه کشور و دانشگاه پول و ساختمان نیست  بلکه استادان و دانشجویان و همچنین نیروی انسانی همواره باید مورد توجه قرار گیرند.

رهبر تصریح کرد: محدود ترین عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته نیروی انسانی است که متاسفانه ما در این خصوص کمی قدرناشناس هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد افزود:  امام راحل به جوانان اعتماد کرد و آن ها را فرمانده لشگر کرد، همه ما باید در زیست فناوری ثروت آفرینی کنیم.

ضرورت افزایش تدوین مقاله در کشور

وی با بیان اینکه دنیا در حال برنامه ریزی است تا از سهم نانو بتواند یک هزار  میلیارد دلار ثروت کسب کند، تصریح کرد: ما باید تعداد مقاله های خود در کشور را افزایش دهیم  تا ثروت آفرینی در کشور ایجاد شود.

رهبر با بیان اینکه چهار عامل تفکر، تلاش، تعقل و تعامل در اهداف دانشگاه مهم هستند، بیان کرد: با جناح بازی در دانشگاه مخالفم، ملاک ما شایسته سالاری است و من دانشگاه تهران را با سیاست زدگی اداره نکردم .

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه با تلاش مضاعف و برنامه در کنار توکل و ایمان می توان در کارها پیشرفت کرد، تصریح کرد: بدون ایمان به خدا در پیشبرد اهدافمان موفق نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: دانشگاه نباید به صورت جزیره ای اداره شود باید امکانات واحدها در دیگر مراکز نیز مورد استفاده قرار بگیرد، بلکه باید نیازها با یکدیگر به اشتراک  گذاشته شود.

رهبر تصریح کرد: امروزه دانشگاه سال های خشکسالی خود را طی می کند اما اعتبار بالایی دارد، برای موفقیت باید تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد افزود:  با تعامل و همیاری باید مشکلات مان را رفع کنیم چرا که  شخصی بیرون از دانشگاه  نمی تواند برای رفع مشکلات به ما کمک کند.

وی افزود: اگر در کارها وحدت رویه نداشته باشیم وزارت بهداشت ما را شکست می دهد، باید علاوه بر وحدت با دولت و سازمان های ذیربط تعامل و همیاری داشته باشیم.

رتبه واحد دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در دنیا

در ادامه مراسم ابطحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تفکر و علاقه کاری و سازمانی توسعه ایجاد می کند به طوریکه در حال حاضر واحد دندان پزشکی ما در کشور جزو بهترین دانشکده هاست.

وی بیان کرد: در سال های گذشته قرار بود دانشگاهی تعطیل و یا دانشجویانی جابه جا شوند که این اقدام با بررسی های متعدد لغو شد.

ابطحی تاکید کرد: مسئله تجمیع در وزارت بهداشت کار بزرگی است که در همه رشته ها باید صورت بگیرد،؛ این اقدام سبب صرفه جویی در همه کارها و هزینه ها می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار