امام جمعه میاندوآب؛

وزارت دفاع مقتدرانه صنایع دفاعی را تقویت کند

امام جمعه میاندوآب گفت: وزارت دفاع باید مقتدرانه، صنایع دفاعی را تقویت کرده و وزارت خارجه با دیپلماسی قوی و قهرمانانه بتواند از نظام و انقلاب در مقابل زیاده خواهی دفاع کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به روز جهانی مسجد و با تاکید بر اینکه باید مساجد را رونق داد، اظهار کرد: مسجد خانه خدا است و باید آنها را آباد کرد و در این زمینه نقش علما و هیئت امنای مساجد بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: علما باید در مساجد را باز کرده و در آنجا نماز به پا داشته و مردم را به دین فراخوانند و در این راه همه باید همراه و همدل باشند.

حجت الاسلام حسن زاده  با بیان اینکه باید صنعت دفاعی خود را تقویت کنیم، افزود: اگر در زمینه اقتصادی، نظامی، فرهنگی و سیاسی خود را تقویت کنیم دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، نمونه این امر را در مورد کره شمالی می‌توان مشاهده کرد که وقتی آمریکا این کشور را تهدید کرد، به دلیل قدرت نظامی قوی خویش، پاسخ آمریکا را با تهدید داد و آنها عقب‌نشینی کردند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه روز به روز باید بر قدرت موشکی و تجهیزات خود بیافزاییم، اظهار کرد: وزارت دفاع باید مقتدرانه، صنایع دفاعی را تقویت کرده و وزارت خارجه با دیپلماسی قوی و قهرمانانه بتواند از نظام و انقلاب در مقابل زیاده خواهی دفاع کرده و خون شهدا و شهید محسن حججی ها را زنده نگه دارد.

حسن‌زاده گفت: نگاه مسئولان و وزرا باید به بیرون و داخل کشور نگاه واقع بینانه و حقیقی باشد و با قدرت و اقتدار در این مسیر حرکت کنند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: خانواده‌ها باید برای آسان‌سازی ازدواج جوانان گام برداشته و در نظر داشته باشند که مهریه و یا جهیزیه زیاد خوشبختی سبب خوشبختی نمی‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) باید الگوی جوانان جامعه بوده و همه دست به دست هم دهند تا ازدواج آسان در جامعه شکل گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/م

 

باید بر قدرت موشکی و تجهیزات خود بیافزاییم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.