امام جمعه بندرماهشهر خواستار در اولویت قراردادن رفع مشکل اشتغال خانواده های شهدا و ایثارگران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه بندرماهشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه ماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان با تسلیت شهادت فداکارانه شهید محسن حججی بیان کرد: طی روزهای اخیر شاهد تحلیل خبر شهادت این عزیز در صدر اخبار هستیم که نشان دهنده برجای گذاشتن خدمت فرهنگی بزرگی بعد از شهادت است .
وی قهرمانان واقعی را کسانی دانست که جان بر کف در راه خدا جانبازی می کنند و در راه احیاء ارزش ها، شوکی به جامعه وارد می کنند تا بلکه برخی از خواب غفلت بیدار شوند و به جای غرق شدن در مادیات از خون این شهید درس بگیرند.
حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با تحسین فرهنگ غنی ایرانی اسلامی اظهار داشت: جوانان این مرز و بوم اسطوره های اخلاص، صبر و ایثار هستند.
امام جمعه بندرماهشهر تصریح کرد: فرهنگ اسلامی ما فرهنگی است که ثمرات آن این جوانان شجاع بوده که دنیا را به تحسین واداشته اند و تا زمانی که جامعه ما از وجود این جوانان برخوردار است در سطح دنیا سرافزار و پیروز است.
وی در ادامه با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بیان داشت: این عزیزان به حسب ظاهر اسیر بودند، اما در واقع این ها آزاده بودند زیرا از تمایلات نفسانی و وسوسه های نفس اماره آزاد بودند.
خطیب نماز جمعه ماهشهر در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها افزود: صهیونیست ها در سال 1969 میلادی مسجد الاقصی را به آتش کشیدند که این روز به روز مساجد نام گذاری شد.
حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی اذعان کرد: آن ها با آتش کشیدن مسجد الاقصی نتوانستند تلاش و استقامت فلسطینی ها را محو کنند و تلاش هایشان همچنان با حفر کانال هایی در زیر مسجد الاقصی و غصب اراضی و خانه های فلسطینی ها ادامه دارد.
وی اذعان داشت: اسرائیلی های زمانی شعار از نیل تا فرات را سر می دادند اما در حال حاضر نه تنها از بلندپروازی های خود عقب نشینی کردند بلکه در تأمین امنیت داخلی خود نیز عاجز هستند و نگران مسلح شدن فلسطینی هائی هستند که تا به امروز با سلاح سرد و روحیه انقلابی در برابر ظلم ها و اشغال گری های صهیونیست ها استقامت کردند.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.