حضور ۴ شرکت اروپایی در نمایشگاه بین المللی دام و طیور مشهد

۴ شرکت اروپایی فعال در زمینه دام، طیور و آبزیان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد حضور یافتند.

حضور ۴ شرکت اروپایی در نمایشگاه بین المللی دام و طیور مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد گفت:: تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه رشد35  درصدی داشته است.

وی افزود: در نمایشگاه امسال دام و طیور، حضور شرکت‌های دانش بنیان استان را شاهد هستیم که موفق شدند نیازمندی‌های صنعت دامداری، مرغداری و آبزیان را تولید کنند که از نظر کیفی قابل رقابت با تولیدات مشابه خارجی است.

▫رشیدیان گفت:: این نمایشگاه فرصت خوبی برای تولیدکنندگان در زمینه تولید گوشت قرمز و گوشت سفید است تا از تجهیزات و ماشین آلات جدیدی که در این عرصه تولید شده است، بازدید کرده و بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: سیاست کلی دولت در این زمینه حمایت از تولیدات داخلی است تا بتوان با استفاده از آن میزان بهره وری در حوزه تولید را بالا برد، با عرضه تسهیلات از واحد‌های تولیدی حمایت کرد و درصد مکانیزه کردن تولیدات را افزایش داد.

وی افزود: استان خراسان رضوی یکی از استان‌های بامزیت اقتصادی و مطرح در حوزه آبزیان، کشاورزی، مرغداری، دام و طیور، گوشت قرمز و سفید است و از این لحاظ جایگاه بالایی در کشور دارد و باید ازاین فرصت برای صدور تولیدات خود بهره گیرد.


انتهای پیام//ف. م.
 
 
 

رشد ۳۵ درصدی شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی دام و طیور مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
نمایشگاه پر باری نبود
آخرین اخبار