فرمانده انتظامی مراغه؛

کشف 2 محموله 725 میلیون ریالی البسه درمراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف و توقیف 2 محموله البسه و مغز گردوی قاچاق به ارزش 725 میلیون ریال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر فرمانده انتظامی مراغه گفت: این محموله کالای قاچاق در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی ماموران مبارزه با کالای قاچاق از یک دستگاه سواری کشف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و 426 ثوب انواع البسه زنانه خارجی به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال کشف و در این ارتباط نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

وی با اشاره به کشف و توقیف یک محموله کالای کشاورزی قاچاق خارجی در این شهرستان گفت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت زنی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، 25 کارتن 10 کیلویی مغز گردوی قاچاق به ارزش 125 میلیون ریال کشف و یک نفر متهم دستگر و تحویل دستگاه قضائی شد.

وی با تاکید بر لزوم مقابله با سودجویان اقتصادی در جامعه اضافه کرد: پلیس به عنوان ضامن امنیت پایدار، با اخلال گران نظم اقتصادی و اجتماعی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.

 

انتهای پیام/ش

کشف گردوی قاچاق در مراغه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.