فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

آزادگان آبروی رزمندگان و انقلاب هستند

آزادگان آبروی رزمندگان و انقلاب هستند و با ایستادگی وحشت را در دل دشمن نهادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: آزادگان افتخار ملت و انقلاب هستند چنانکه امروز آبروی همه رزمندگان و مدافعین انقلاب بوده و با این ایستادگی در دل دشمن وحشت و حسرت تعارض به ملت و مردم را نهادند.

سردار خرّم گفت: در دفاع مقدس بخشی از رزمندگان ما مجروح و بخشی به شهادت رسیده و بخشی هم مثل این بزرگواران به اسارت دشمن درآمدند، اما در طول اسارت با رفتار، صبر و شکیبایی و اراده و بصیرت خود، دشمن را اسیر خود قرار می دادند.

وی در مورد آزادگان میهن اسلامی تصریح کرد: شما آزادگان افتخار ملت و انقلاب هستید، امروز آبروی همه رزمندگان و مدافعین انقلاب بوده و هستید، شما با این ایستادگی در دل دشمن وحشت و حسرت تعارض به ملت و مردم  را نهادید.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در ادامه افزود: دفاع مقدس قطعه درخشانی از تاریخ ملت ایران است و اگر پنجاه سال آینده هم بگوییم که در دفاع مقدس چه اتفاقی افتاد باز هم جا دارد و کامل نخواهد بود، هر رزمنده ای که شهید و یا آزاده شد با این گویش ها و گفتار ها ادای دین کردند.

وی افزود: روزی که آزادگان وارد میهن اسلامی شدند را فراموش نمی کنیم چرا که اولین کاری که انجام دادند، بوسه بر خاک مقدس این سرزمین بود  با  عشق و اعتقادی که  به این سرزمین داشتند وارد کشور شدند؛  حرکت آزادگان  ما  میثاق با مقام معظم رهبری  بود.

انتهای پیام/ح

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:آزادگان آبروی رزمندگان و انقلاب هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.