نتایج سومین روز از مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور

نتایج سومین روز از مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد مشخص شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نفرات برتر سومین روز برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته شنا و جشنواره بازی بومی محلی، عصر دیروز جمعه ۲۷ مرداد ۹۶ در شهرکرد معرفی شدند.

برگزیدگان رشته شنا در این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

در ماده ۵۰ متر پروانه مقطع ابتدایی، مارال مزلقانی، پویا نیاکان و ر‌ها وقاقی باهر از استان‌های تهران، گلستان و آذربایجان شرقی  و در رده سنی ۱۰ سال، ثنا امیری، راشین جعفری و سارا خراسانی از استان‌های آذربایجان شرقی، فارس و خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

راشین جعفری، مطهره مسلمی و دینا زمانی نیز، از استان‌های فارس، شهرستان تهران و البرز عناوین برتر در ماده ۵۰ متر کرال پشت در رده سنی ۱۰ سال را به دست آوردند.

در ماده ۱۰۰ متر پروانه در مقطع متوسطه، مریم شیخ علیزاده، زهرا ملک زندی و هستی گودرزی از استان تهران اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۵۰ متر قورباغه در مقطع متوسطه، پگاه لطیفی پور، ستایش پورتالاری و زهرا ملک زندیپ از استان تهران عناوین برتر را بدست آوردند.

یاسمن صادقی، رومینا میرزایی، و کمند معصومی نیز در ماده ۵۰ متر کرال پشت در مقطع ابتدایی از استان تهران، البرز و قزوین اول تا سوم شدند.

در ماده ۴ در  ۵۰ متر مختلط تیمی در مقطع ابتدایی هم، تیم‌های تهران، فارس و قزوین و در ماده ۴ در ۵۰ مختلط مدادی مقطع متوسطه تیم‌های تهران، البرز و اصفهان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

نتایج جشنواره بازی‌های بومی محلی در آخرین روز مسابقات پس از گذراندن مراحل نیمه نهایی اعلام می‌شود.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور از چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ در دو رشته شنا و بازی‌های بومی محلی و در دو مقطع متوسطه و ابتدایی، در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد آغاز شد و تا پایان امروز ۲۸ مرداد ادامه دارد.

گفتنی است: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی پسر کشور در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه اول در سه رشته بازی‌های بوی و محلی، شنا و وزنه برداری هم از ۱۹ تا ۲۴ مردادماه جاری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

اعلام برگزیدگان روز سوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار