انهدام باند سارقان با ۲۵ فقره سرقت بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از انهدام باند سارقان داخل خودرو و اعتراف به ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرهنگ مجید محبعلی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وجوه نقد و لوازم شخصی از داخل خودرو‌ها در بوکان و شهرستان‌های همجوار، به دلیل حساسیت موضوع و مطالبات مردمی شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده، تلاش‌های ماموران با این فرضیه که سرقت‌ها توسط سارقان حرفه‌ای رخ داده قوت گرفت و موفق شدند آن‌ها را شناسایی کنند.


فرمانده انتظامی بوکان تصریح کرد: ماموران با گشت زنی‌های نامحسوس در تمامی مناطقی که احتمال حضور سارقان متصور بود، مخفیگاه آن‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات منسجم دو سارق را دستگیر کردند.


محبعلی با بیان اینکه در بازجویی‌های انجام شده متهمان به ۲۵ فقره سرقت وجوه نقد و لوازم شخصی از داخل خودرو‌ها اعتراف کردند، افزود: تعداد زیادی از مال باختگان در محل حضور یافته و موفق به شناسایی اموال شان شدند.


فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به توقیف دو دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودرو سواری از سارقان، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شدند.


انتهای پیام/م


باندسارقان با ۲۵ فقره سرقت در بوکان منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.