جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد میزان محبوبیت رییس جمهور آمریکا در سه ایالتی که در زمان انتخابات بیشترین رای را کسب کرده بود، کاهش یافته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه هیل در مطلبی نوشت: بر اساس سه نظرسنجی جدید که از سوی ان بی سی نیوز و ماریتز در سه ایالت میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین انجام شده است بیش از نیمی از رای دهندگان دیدگاهی نامطلوب نسبت به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا دارند. در ایالت میشیگان میزان محبوبیت ترامپ 36 درصد است و دیدگاه 55 درصد نسبت به او نامطلوب است.

در ایالت پنسیلوانیا هم میزان محبوبیت ترامپ فقط 35 درصد و در ایالت ویسکانسین 34 درصد است. بیش از 60 درصد از رای دهندگان در این سه ایالت گفته‌اند از عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ناراحت هستند. فقط 25 درصد از رای دهندگان در پنسیلوانیا و ویسکانسین گفته‌اند عملکرد ترامپ موجب افتخار آنها است. این نظرسنجی از 13 تا 17 اوت یعنی بعد از خشونت های نژادپرستان در شهر شارلوتسویل ایالت ویرجینیا و واکنش ترامپ به آن انجام شده است.

ترامپ در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 موفق شد در سه ایالت میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

محبوبیت ترامپ در سه ایالتی که بیشترین رای را کسب کرده بود کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ
آخرین اخبار