مدیرآموزش و پرورش بویراحمد از ثبت‌نام بیش از 43 هزار دانش‌آموز در تمامی دوره‌های تحصیلی در بویراحمد خبر داد که از این تعداد 26 هزار و 517دانش‌آموز ابتدایی، و بقیه در دوره متوسطه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با محوریت بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری جشن ستارگان، پروژه مهر در کنار تبیین مشکلات موجود در فضاهای آموزشی مدارس شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس آموزش و پرورش بویراحمد از برگزاری دومین جشن ستارگان در 22 شهریور 96 در شهرستان خبر داد و گفت: لازم است همه از نخبگان حمایت و تجلیل شود چون آینده جامعه ما در دستان این افراد است.

سید علی‌اکبر هاشمی همچنین از ثبت‌نام بیش از 43 هزار دانش‌آموز در تمامی دوره‌های تحصیلی در بویراحمد خبر داد که از این تعداد 26 هزار و 517دانش‌آموز ابتدایی، و بقیه در دوره متوسطه هستند.

وی همچنین در این نشست به ذکر موفقیت‌ها بزرگ و کشوری فرهنگیان و دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف بویژه در کنکور پرداخت و مباحث سازماندهی نیروهای انسانی در مدارس، کمبود فضاهای آموزشی به ویژه در حوزه بله‌زار و مادوان و انتخاب و انتصاب مدیران را تشریح کردند.

در ادامه این نشست فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تبریک موفقیت‌های آموزش و پرورش آن را نشانه اقدامات خوب و استعدادهای برتر در این شهرستان دانست واظهار داشت: شهرستان بویراحمد در استان پیشرو و در کشور به خوبی عمل کرده و شایسته است رسانه‌ها با توجه به اینکه در آستانه هفته دولت هم هستیم این عملکردها و موفقیت‌ها را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

محمدکاظم نظری تبدیل به احسن کردن املاک در آموزش و پرورش را یک ضرورت دانست و خواهان پیگیری و همراهی شهرداری در این موضوع شد وی اضافه کرد : جشن ستارگان باید همراه با کیفیت، به طور مفصل و آبرومندانه برگزار شود.

برگزاری جشن ستارگان، ساماندهی فضاهای آموزشی اطلاع‌رسانی مطلوب موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و کانون‌ها، المپیادهای ورزشی از جمله مواردی بود که اعضای شورای آموزش و پرورش بر آن تأکید داشتند.

انتهای پیام/غ

برگزاری دومین جشن ستارگان در 22 شهریور 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.