خریداری هزارسهم موقوفه جمعی مهرفاطمی توسط آیت الله مکارم شیرازی

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی مرجع عالیقدر جهان تشییع هزار سهم از موقوفه مشارکتی مهرفاطمی را خریداری و وقف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با مدیرکل و معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: گاهی نسبت به مسائل مربوط به حضرت زهرا (س) کم لطفی می‌شود و بعضا آن اهتمامی که پیامبر اکرم (ص) در کلام و رفتار نسبت به ایشان داشتند را نداریم.

وی افزود: ان شاالله با انجام این کار آن کم توجهی جبران شود و آثار و برکات آن را ببینید که ما از تشکیلات حضرت زهرا (س) برکات زیادی دیده ایم.

مرجع عالیقدر جهان تشییع گفت: برای شما در امر ترویج فرهنگ فاطمی آرزو توفیق می‌کنم و نام فاطمه زهرا (س) روز به روز بیشتر بدرخشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده مدیرکل و معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی هم در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت:برای موقوفه‌ی مشارکتی مهرفاطمی، ۳۲۰ هزار سهم که هرکدام ۵۰ هزار تومان قیمت دارد در نظر گرفته شده تا عموم مردم بتوانند سهیم باشند.

وی افزود: این موقوفه در هفت طبقه شامل ۱۷ واحد تجاری و ۲۸ واحد مسکونی با ارزش ۱۶ میلیارد تومان واقع در خیابان شهدا مشهد واقع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن ولادت و مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای ترویج فرهنگ فاطمی به تشخیص متولیان از مهمترین اهداف این موقوفه است.

انتهای پیام//ف. ج.

 

دیدار آیت الله مکارم شیرازی با مدیرکل و معاون فرهنگی اوقاف  خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار