رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق قم ؛

راه‌اندازی دفتر موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق کشور در قم

دفتر موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق کشور در قم راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  علی جان صادق پور در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق قم که با حضور دکتر داود توکلی رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق کشور برگزار شد با اشاره به سیاست‌های وزارت نیرو در بحث آموزش کارکنان اظهار کرد: شرکت‌های تابعه وزارت نیرو نیز طبق این سیاست‌ها در راستای آموزش و بهسازی کارکنان خود گام بر می‌دارند.

وی از برگزاری 15 هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان آب و فاضلاب در سال گذشته خبر داد و گفت: قطعاً دوره‌های آموزشی موثر می‌تواند از نظر کمی و کیفی در رشد سازمان و در نتیجه ارائه خدمات بهتر به مردم تأثیر گذار باشد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق قم در ادامه با حمایت از راه‌اندازی شعبه موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق کشور در قم اظهار کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این واحد در شهر قم و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، شاهد افزایش ارتقاء سطح علمی کارکنان آب و برق استان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از تلاش‌های مجموعه صنعت آب و برق استان گفت: با تلاش و کوشش همه خادمین شهر کریمه اهل‌بیت (ع ) شاهد قطعی برنامه‌ریزی شده آب و برق در شهر قم نبودیم.

رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق کشور نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت بحث آموزش در صنعت آب و برق اظهار داشت: تلاش ما این است که در تمام استان‌ها، واحدی از موسسه راه‌اندازی شود تا آموزش‌های لازم به ویژه دوره‌های مهارتی برای کارکنان صنعت آب و برق برگزار شود.

وی بهره‌برداری صحیح و نگهداری اصولی از تأسیسات و تجهیزات را منجر به افزایش بهره‌وری دانست و یادآور شد: هزینه ارتقا کیفیت و افزایش بهره‌وری، یک صدم سرمایه‌گذاری جدید است که این امر با آموزش تحقق می‌یابد.

دکتر داود توکلی با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی واحد موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق کشور در قم خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، بلندمدت، انجام پژوهش‌های کاربردی، استقرار نظام آموزش‌های شغلی و سازمان، راه‌اندازی قطب‌های آموزش تخصصی، ارتقاء توسعه آموزش‌های مدیریتی، انجام مطالعات سازمان و منابع انسانی صنعت آب و برق و تولید و انتشار اسناد تخصصی و آموزشی از جمله اهداف و وظایف این موسسه است.

انتهای پیام/ت

راه‌اندازی دفتر موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق کشور در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار