افتتاح و کلنگ زنی 142 پروژه برق رسانی ایلام در ایام هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: 142 پروژه برق‌ رسانی همزمان با هفته دولت در استان مورد بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 142 پروژه برق رسانی ایلام در ایام هفته دولت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،هادی شیرخانی بیان کرد: از این تعداد پروژه 59 طرح مربوط به احداث و اصلاح برق روستایی، 60 پروژه مربوط به توسعه و احداث برق شهری و 11 پروژه در راستای ایجاد روشنایی معابر روستایی در این ایام به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی می شوند.

وی تامین برق چهار پروژه مسکن مهر و تامین برق عشایر با سامانه قابل حمل خورشیدی در کلیه شهرستان های استان را از دیگر طرح های در دست اجرای این شرکت اعلام کرد که در ایام به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با بیان اینکه این طرح ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌ رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی معابر جدید اجرا شده اند، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها (بهره برداری و کلنگ زنی) بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

شیرخانی افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه فتو ولتایی، کلنگ زنی نیروگاه پنج مگاواتی صالح آباد، کلنگ زنی نیروگاه 5.8 مگاواتی مقیاس کوچک گازی ایلام و افتتاح تامین برق نیروگاه یک مگاواتی سولفات پتاسیم شهرک صنعتی ایوان را از دیگر پروژه هایی نام برد که با سرمایه گذاری بیش از 406 میلیارد ریال در این ایام اجرا می شوند.

بیش از 200 هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق ایلام بهره مند هستند.

دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ د

افتتاح و کلنگ زنی 142 پروژه در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.