حاتمي مدير جهاد كشاورزي شهرستان كرمانشاه گفت:در هفته دولت امسال نیز 8 طرح بخش کشاورزی شهرستان کرمانشاه، با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد و 70 میلیون ریال و با اشتغالزایی 44 نفر در دهستان های تابعه اين شهرستان به بهره برداری می رسد.

در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حاتمی مدير جهاد كشاورزی شهرستان كرمانشاه با اشاره به اینکه اکثر طرح های افتتاحی این شهرستان مربوط به آب و خاک است گفت: از 8 طرح یادشده 7 طرح مربوط به سيستم آبياری تحت فشار، يك طرح در خصوص احداث کلنگ زنی انبارداری و نگهداری محصولات کشاورزی و تولید بذر حبوبات  است که در اين ايام افتتاح می گردد.


حاتمی همچنين از تشکیل جلسه شورای اداری پیرامون هفته دولت، ديدار با خانواده معزز شهدای روستايی شهرستان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای روستايی، تجليل از بازنشستگان مديريت و معرفی کارمند نمونه را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد.


وی ادامه داد: هفته دولت،یادآور فداکاری ها و رشادت های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است و فرصتی است كه از بزرگی و عظمت و ايثارگری اين عزيزان و ديگر ياران شهيدشان ياد شود.

 

انتهای پیام/ز

افتتاح پروژه های کشاورزی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.