اعلام آمادگی ۱۱۳ واحد تولیدی برای پذیرش کارورز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: ۱۱۳ واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون برای پذیرش کارورز اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   مجید محنائی در جلسه شورای اشتغال و توسعه با بیان اینکه شش هزار و ۴۲۳ نفر مشمول طرح فراگیر کارورزی در استان نیز نام نویسی کرده اند گفت: طرح کارورزی به عنوان حرکتی نو برای رونق اقتصاد و اشتغال در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: واحدهای تولیدی و اقتصادی از فرصت پیش آمده برای جذب نیروی ارزان در طرح کارورزی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دو هزار و 25 نفر سهمیه استان در جذب نیروی فارغ التحصلان دانشگاهی در طرح کارورزی است ادامه داد: اگر دستگاه های اجرائی نسبت به جذب زودهنگام متقاضیان کارورزی اقدام کنند، می توانیم سهمیه بیشتری از مرکز کشور دریافت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد سهم کارورزی در جهاد کشاورزی را ۲۳۵ نفر، صنعت و معدن ۸۰۰، وزارت نیرو و ادارات زیرمجموعه ۲۰، مسکن و شهرسازی ۳۰۰، گردشگری ۱۰۰، ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۰۰، اقتصاد و دارایی ۲۰، آموزش و پرورش ۸۰، آموزش عالی ۲۰، بهداشت و درمان ۱۵۰، تعاون و ‌کار ۲۰ و بهزیستی را ۲۰۰ نفر اعلام کرد.

محنائی تاکید کرد: چنانچه دستگاهی در خصوص جذب سهمیه کارورز با مانعی مواجه است به معاونت امور اقتصادی استانداری اعلام تا برای رفع آن اقدام شود.

وی ادامه داد: تحقق این طرح در دستگاه های اجرائی موضوعی است که در ارزشیابی عملکرد دستگاه مورد توجه قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/ش

جذب سهمیه کارورزی توسط دستگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.