معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد

برپایی نمایشگاه پاییزه در زاهدان با رویکرد تولید ملی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس از 19 لغایت 26 شهریورماه در زاهدان برپا می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،غلامعلی گنجعلی  اظهار کرد: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس با هدف حمایت از تولیدات داخلی بویژه محصولات تولیدی استان از 19 لغایت 26 شهریورماه از ساعت 9 صبح لغایت 21 در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان واقع در خیابان دانشگاه برپا خواهد شد.

وی در ادامه افزود : نمایشگاه پائیزه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف این ایام از جمله کیف و کفش ،البسه مدارس ، لوازم التحریر با در نظر گرفتن 150 غرفه به شهروندان زاهدانی خدمات رسانی خواهد کرد.

گنجعلی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون متولی برگزاری نمایشگاه اتاق اصناف خواهد بود به دلیل اینکه نبض بازار را در اختیار دارد و می بایست اتاق اصناف از ورود افراد فاقد پروانه کسب در نمایشگاه جهت اخذ غرفه جلوگیری کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، ستاد کالای قاچاق، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود و در صورتی که غرفه ای نیز اقدام به عرضه کالای قاچاق کند ضمن تعطیلی غرفه برخورد جدی با آن صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه پاییزه درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار