تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شهرکرد

آیین تحلیف و ادای سوگند اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین تحلیف و ادای سوگند اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی ۹ شهر و ۲۴ روستای شهرستان شهرکرد برگزار شد.

گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این برنامه گفت: کار گروهی شورا‌های اسلامی بهترین روش اداره جامعه توسط خود مردم است.

وی، انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مردم را مصداق دموکراسی اسلامی و پارلمان محلی بیان کرد و افزود: اعضای این شورا بهترین افراد برای رسیدگی به وضعیت مردم می باشند.

امیری، سپردن امور شهر و روستا به مردم محل در راستای شناسایی استعداد‌ها و پتانسیل‌ها را از عمده وظایف اعضای شوراهای اسلامی برشمرد و اضافه کرد: اشتغالزایی، شناسایی و معرفی نقاط ضعف و قوت منطقه برای پیشبرد توسعه و آبادانی از دیگر وظایف شورا‌هاست.

وی ادامه داد: پوشش خدمات شبکه فاضلاب شهری از سه شهر به ۱۳ شهر در چهارمحال و بختیاری، از دستاورد‌های دولت یازدهم با همکاری اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی استان می‌باشد.

امیری ادامه داد: میزان تخصیص اعتبار مناطق شهری استان هم از ۶۵۰ میلیارد ریال در دولت دهم به ۳ هزار میلیارد ریال در دولت یازدهم و میزان اعتبار دهیاری‌ها از ۲۴۰ میلیارد ریال در دولت دهم به ۸۰۰ میلیارد ریال در دولت یازدهم افزایش یافت.

به گفته وی؛ یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید احداث، تکمیل و آسفالت شد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار