کنسرت محسن یگانه خواننده پاپ کشور که قرار بود امشب در شهر کاشان برگزار شود، لغو شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان  عامل اصلی علت لغو اجرای این کنسرت را ناهماهنگی بین تهیه کننده و خواننده اعلام کرد.

مصطفی جوادی مقدم گفت: مجوز اجرای این کنسرت 18 مرداد امسال از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صادر شد و شورای تامین شهرستان کاشان نیز با برگزاری آن موافقت کرد.

وی تصریح کرد: تسویه حساب با خواننده که باید در موعد مقرر انجام می شد، صورت نپذیرفته است و این مهم باعث لغو اجرای کنسرت در کاشان شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: محسن یگانه کمتر از 24 ساعت مانده به برگزاری زمان اجرای کنسرت، لغو اجرای آن را در فضای مجازی اعلام کرد و نوشت: سهل انگاری تهیه کننده عامل اجرا نکردن این کنسرت در کاشان است.

وی بیان کرد: در این مدت تهیه کننده برنامه زمان کافی برای انجام مقدمات اجرای کنسرت با خواننده را داشت اما لغو این کنسرت موجب شد تا علاقه مندانی که از 6 ماه قبل نسبت به تهیه بلیط اقدام کرده بودند، ناراضی شوند.

جوادی مقدم تصریح کرد: این مشکل باید یک هفته پیش از برگزاری کنسرت، بین خواننده و تهیه کننده برطرف می شد نه اینکه در آخرین ساعات نزدیک به اجرا، این اتفاق رخ بدهد.

وی تاکید کرد: علاقه مندان به این برنامه هنری و افرادی که بلیط خریداری کرده اند، هرگز نگران وجوه پرداختی خود نباشند چون تمام مبالغ دریافت شده بابت خرید بلیت با هماهنگی و نظارت دستگاه های قضایی و انتظامی به آنان مسترد خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان یادآور شد: کنسرت محسن یگانه ابتدا قرار بود در 25 اسفند سال 95 درکاشان برگزار شود اما به علت آنکه شرکت مجری این کنسرت پیش از اخذ مجوز اقدام به فروش بلیت و همچنین تبلغیات برگزاری کنسرت کرده بود، لغو شد.

به گفته وی بر اساس قانون، تبلیغات و فروش بلیط کنسرت قبل از دریافت مجوز، غیر قانونی و تخلف است.

جوادی مقدم همچنین افزود: تهیه کننده این برنامه 2 بار دیگر در زمان های هشتم اردیبهشت و پنجم خرداد امسال درخواست اجرای کنسرت محسن یگانه را در کاشان ارائه کرده بود که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با این درخواست ها موافقت نمود اما تهیه کننده، اجرای آن را به اول شهریور امسال موکول کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: سه کنسرت موسیقی با حضور سالار عقیلی، کیوان ساکت و کیوان کلهر از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهر با حضور گسترده مردم و علاقه مندان به فرهنگ و هنر برگزار شده است.

اجرای زنده کنسرت محسن یگانه قرار بود امشب به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) در قمصر کاشان برگزار شود.

 

انتهای پیام/م 

 

لغو کنسرت محسن یگانه در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار