مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان لرستان:

رژه نیروهای مسلح ۳۱ شهریورماه در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: رژه نیروهای مسلح ۳۱ شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان لرستان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سرهنگ یدالله دلارام عصر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان لرستان اشاره و اظهار داشت: ۳۱ شهریورماه رژه و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح و حضور پرشور در نماز‌های جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین نقش ولایت و رهبری در کیان اسلامی در دوران دفاع مقدس با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری صداوسیمای استان، توجه به نقش اقتصاد مقاومتی و خودباوری در تولید با نگاه به مدیریت جهادی و انقلابی و بررسی تأثیر پشتیبانی مردمی و اصناف در کم اثر نمودن تحریم‌ها و تهدیدات دشمن ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان عنوان کرد: تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، غبارروبی، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهیدان و تجلیل از ایثارگران، آزادگان و جانبازان دفاع مقدس و مدافعان حرم در استان از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بزرگداشت فرماندهان شهید استان، حضور دستجات سینه‌زنی در نماز‌های جمعه سراسر استان با محوریت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

رژه نیروهای مسلح در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.