معاون وزیر ورزش و جوانان به استان سمنان سفر می کند

آقازاده معاون وزیر ورزش و جوانان جهت افتتاح چندین پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به استان سمنان سفر می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آقازاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه سفرهای استانی خود جهت افتتاح از چندین پروژه های عمرانی و سایر برنامه های مربوطه روز شنبه هفته آینده به استان سمنان سفر خواهد کرد.


وی در سفربه سمنان ضمن دیدار با مسئولین قرار است به بازدید از پروژه های ورزشی مجموعه جانبازان و معلولین و استادیوم 15هزار نفری سمنان و همچنین افتتاح 4 پروژه ورزشی سطح استان بپردازد.


دیدار و گفتگو با کارکنان اداره کل ورزش وجوانان استان سمنان و همچنین راه اندازی خانه ورزش روستایی فینیسک شهرستان مهدیشهر نیز از سایر برنامه های سفر آقازاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان درسفربه استان سمنان خواهدبود.


سالن ورزشی چندمنظوره "پرنیان" در شاهرود بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی بخش خصوصی ، زمین چمن مصنوعی روستای مغان از توابع شاهرود با اعتباری بالغ بر 200میلیون تومان و مساحت1200متر مربع ، سالن باستانی شاهرود با اعتباری بالغ بر 600میلیون تومان و مساحت 700متر مربع و استخر سرپوشیده "حجاب" یکی از استخرهای قدیمی سمنان با همکاری بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از جمله پروژه های ورزشی هستند که در هفته دولت با حضور آقازاده در استان سمنان افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام / ه


افتتاح طرح ورزشی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.