شهیدان هفته دولت، اسطوره های کامل خویشتن‌سوزی و اخلاص

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است، گفت: به راستی که شهیدان گرانقدر این هفته، اسطوره کامل خویشتن‌سوزی و اخلاص بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، به مناسبت هفته دولت با صدور پیامی، این هفته را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم استان کرمان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هفته‌ی دولت از 2 تا 8 شهریور با نام دو شهید فرزانه رجایی و باهنر زینت یافته است و اقدام همه‌ دولت‌ها در سرلوحه قرار دادن نام و اهداف این دو شهید، حرکتی پرمعنا است.

دوم شهریور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبین مجاهدت و ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاء کنندگان حکومت الهی انبیاء است.

هفته دولت یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است، دو معلم بزرگ عمل، دو آموزگار وارسته که پیشه‌شان انسانیت و خلوص بود.

 به راستی که شهیدان گرانقدر این هفته، اسطوره کامل خویشتن‌سوزی و اخلاص بودند که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: « شهید رجایی و شهید باهنر، حقا و انصافا دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت‌شان درس‌آموز بود.»

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم به ویژه نماینده عالی دولت و استاندار خدوم دراستان کرمان و دست اندرکاران دولت در این استان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت و ادامه راه شهدای بزرگوار را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار، رضا بنی اسدی فر

فرمانده انتظامی استان کرمان

انتهای پیام/ب

پیام تبریک به مناسبت هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار