نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛

استکبار جهانی عامل آشوب در جهان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان استکبار جهانی را عامل اصلی ترور و نا امنی دانست.

استکبار جهانی عامل آشوب در جهانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بندرعباس ، آیت اله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: این شهیدان در حمله ایی وحشیانه به دست عوامل استکبار شهید شدند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با برشمردن توطئه‌های جهان استکبار علیه انقلاب اسلامی افزود سرمنشا تروریسم در دنیا آمریکا است.

وی گفت: نظام سلطه مستقیم و غیر مستقیم سبب به شهادت رسیدن هفده هزار نفر در کشورمان شد، اما امروز آنان به سرکردگی آمریکا خود را طرفدار حقوق بشر معرفی می‌کنند.

خطیب جمعه بندرعباس با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی دعا‌های مناسبت ها‌ی مذهبی را برای تزکیه نفس مهم توصیف کرد و گفت: دعای روز عرفه یکی از این مناجات‌ها است.

آیت اله نعیم ابادی گفت: برخی سران کشور‌های اسلامی بازیچه دست دشمنان اسلام شده اند وی کشتار زائران بیت الله الحرام به دست جلادان آل سعود در سال ۱۳۶۶ را یکی از رویداد‌های تلخ معاصر دانست و گفت: این جنایت هیچگاه از حافظه تاریخی مسلمانان زدوده نمی‌شود.

امام جمعه بندرعباس در تبیین مناسبت‌های تقویمی با گرامی داشت روز کارمند افزود: خدمت به جامعه و صداقت در عمل از ویژگی‌های کارمندان نظام اسلامی است.

خطیب جمعه بندرعباس به روز داروسازی هم اشاره کرد و گفت: ابن سیناو زکریای رازی دو نابغه و دانشمند ایرانی هستند که چند صد سال کتاب‌های آنان در دانشگاه‌های مغرب زمین تدریس می‌شد.

انتهای پیام/ر

عامل آشوب در جهان استکبار جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.