ترویج شیوه زندگی سالم مانعی برای طلاق

زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگوی زندگی مشترک،سالم و موفق برای کل بشریت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با بیان اینکه اگر می خواهیم آمار طلاق و بزهکاری در جامعه کاهش یابد باید شیوه ازدواج و تربیت فرزندان را با آموزه های دینی و الهی یکسان سازیم گفت: زندگی های پر زرق و برق هرگز دلیل پایداری و موفقیت زندگی نیست و مشکلات جوامع غربی در این زمینه گواه سخن است؛ پس لازم است تا زندگی ساده،پردوام و سراسر زیبایی و معنویت را از حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) بیاموزیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: از مسئولان می خواهیم خدمت صادقانه به مردم و دوری از اشرافی گری را سرلوحه کارشان قرار دهند.

خطیب جمعه آبادان در ادامه رسیدگی به محرومان،کار جهادی و شبانه روزی،عدم اعتماد به دشمنان مثل رفتار شهید رجایی در دولت و سخنرانی معروفش در سازمان ملل علیه آمریکا و استکبار جهانی مهمترین وظیفه دولتمردان عنوان کرد و گفت:نمایندگان مجلس با دادن رای اعتماد به بیشتر وزرای دولت دوازدهم از  کابینه حمایت کرده که این موضوع در چهار سال آینده اجازه کوتاهی و کم کاری را به دولت نمی دهد.

وی همچنین افزود:جمهوری اسلامی ایران 17 هزار شهید ترور دارد،شهدایی که با خونشان افشاگر مدعیان دروغین مبارزه با تروریست شدند،جنایتکاران و دروغگویانى که در دامان آمریکا پرورش می یابند و وحشی گریشان حتی گریبانگیر جوامع غربی هم شده است.

امام جمعه آبادان گریزی هم به تحلیف اعضای جدید شورای شهر زد و گفت:اعضای جدید شوراهای آبادان همه وقتشان را صرف خدمت به مردم کنند و از حاشیه دور باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در ادامه افزود:از دست های پشت پرده و کسانی که دنبال رانت خواری در انتخاب شهردار هستند نگرانی داریم.

به عملکرد و تفکر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند نقد جدی داریم و مخالف برخی اقدامات ضدفرهنگی در شهر هستیم این از دیگر موضوعاتی بود که خطیب جمعه آبادان به آن اشاره کرد و ادامه داد:اداره ارشاد منطقه به اندازه ای که دنبال کنسرت های ناهنجار در منطقه است به فکر تقویت فرهنگ دینی و مقابله با هجمه های ضد فرهنگی نیست.

او با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما برای کشف و پرورش استعدادهایشان به مسجد تحول ساز نیاز دارند،همان مسجدی که شهید حججى ها و مکیان ها را پرورش داده است گفت:مسئولان فرهنگی منطقه آزاد اروند پول های فراوانی در اختیار دارند اما نهادهای مذهبى وانقلابی شهر که قصد فرهنگسازی اسلامی ایرانی در جامعه را دارند،دستشان از این منابع مالی کوتاه است.

انتهای پیام/د

ترویج زندگی سالم در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.