توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ثبت نام ۲۶ هزار نفر در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از ۲۶ هزار نفر در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

ثبت نام ۲۶ هزار نفر در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) تا یکشنبه ۵ شهریور ادامه دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور ظرفیت پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را بیش از ۱۸۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱۸۱ هزار و ۷۲۵ نفر در این دوره های پذیرش می شوند.

توکلی یادآور شد: تا امروز چهارم شهریورماه ۲۶ هزار و ۷۴۰ داوطلب در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) ثبت نام کرده اند.

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی متقاضیان

وی افزود: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
آقا تو رو خدا راجع به اعتبار مدرک علمی کاربردی و پیام نور گزارش تهیه کنید هرجا که برای کار رفتم می گن که ما فقط دانشگاه سراسری و ازادو قبول داریم