فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه؛

بسیاری از بازاریان و تجار با قانون و احکام تجارت آشنایی ندارند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:جنس هایی را وارد نکنیم که فرهنگ اسلامی ما را زیر سوال ببرد و اجازه کسب به چنین واردکنندگانی ندهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، امروز شنبه در نشست بسیج اتاق اصناف که در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد گفت: از صدر اسلام تا کنون پیروزی همه نهضت های تاریخ بدون پشتوانه مالی نبوده که این حمایت ها در اغلب موارد توسط بازاریان و وکسبه صورت گرفته است.

ریحانی یادآور شد: متاسفانه در بحث تجارت بسیاری از بازاریان و تجار با قانون و احکام تجارت آشنایی ندارند و ممکن است در این راستا درآمد آنها شبهه‌ناک باشد و از این موضوع بی خبر باشند و بسیج اصناف در این راستا آموزش احکام به تجار را آغاز کرده است و توصیه می شود این کار همچنان ادامه داشته باشد.

بهمن ریحانی توصیه های رواج معروف توسط بازاریان در ترویج معروفات را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: جنس هایی را وارد نکنیم که فرهنگ اسلامی ما را زیر سوال ببرد و اجازه کسب به چنین واردکنندگانی ندهیم.

وی  نظام جمهوری اسلامی را بسان یک کشتی معرفی و بیان کرد: جامعه متدین، بازاریان و کسبه متدین نباید به مسائل اقتصادی و اجتماعی بی تفاوت باشند چرا که اگر این کشتی سوراخ شود همه را گرفتار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ز

آغاز طرح ارائه مباحث آموزشی احکام به تجار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
با بیمه تامین اجتماعی هم آشنایی ندارند
آخرین اخبار