والیبال قهرمانی نوجوانان جهان – بحرین

ایران – كره جنوبی؛ شاگردان وكیلی در یك قدمی فینال جهان

تیم ملی والیبال زیر 19 سال ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف كره جنوبی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در چارچوب مرحله نیمه نهایی خود امشب پیگیری خواهد شد و نوجوانان شایسته كشورمان بعد از صعود به جمع چهار تیم نهایی تا رسیدن به فینال مسابقات تنها یك گام فاصله دارند.

تیم ملی زیر 19 سال ایران از ساعت 20 و 30 امشب به مصاف تیم ملی والیبال زیر 19 سال كره جنوبی خواهد رفت كه در صورت پیروزی مقابل این حریف آسیایی یك پای فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان خواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا که فروردین ماه در کشور میانمار برگزار شد، دو بار به مصاف کره جنوبی رفت که در دور مقدماتی 3 بر صفر و در مرحله نیمه نهایی 3 بر 3 مغلوب این تیم شد و حالا ملی پوشان که در رقابت‌های جهانی بحرین از چین انتقام گرفتند، در اندیشه جبران نتیجه نایپیداو میانمار برابر کره جنوبی نیز هستند.

نوجوانان کره جنوبی در دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در گروه سوم قرار داشتند و در چهار مسابقه خود دو برد برابر شیلی و ترکیه به دست آوردند و دو ناکامی برابر روسیه و آرژانتین تجربه کردند.

شاگردان محمد وكیلی كار سختی را مقابل نوجوان كره جنوبی خواهند داشت با این حال برای رسیدن به فینال و كسب مدال خوشرنگ این رقابت‌ها بسیار با انگیزه هستند.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر «رفاع» کشور بحرین برگزار می‌شود و امشب در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

شاگردان وكیلی در نیمه‌نهایی حریف كره‌جنوبی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار