رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان؛

ملی پوشان نوجوان فینالیست شدند/ کره جنوبی هفتمین قربانی ایران

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان موفق به شکست کره جنوبی شد و به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان امروز (شنبه) با 10 دیدار پیگیری شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت 20 به وقت محلی و 21 و 30 به وقت تهران به مصاف کره جنوبی رفت و در یک مسابقه دیدنی سه بر صفر این تیم را شکست داد تا با اقتدار راهی دیدار نهایی این مسابقات شود و مدال نقره اش قطعی شده باشد.
شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 18 کره جنوبی را شکست دادند تا هفتمین پیروزی متوالی خود در بحرین جشن بگیرند.
ملی پوشان نوجوان ایران در دیدارهای قبلی (دور مقدماتی) موفق به شکست ایتالیا (سه بر دو)، مکزیک (سه بر صفر)، چین (سه بر صفر) و جمهوری چک (سه بر صفر) شده بودند و در دیدار مراحل اول و دوم پلی آف نیز ترکیه و برزیل را سه بر صفر شکست داده بودند.

انتهای پیام/

راهیابی تیم والیبال نوجوانان ایران به فینال مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
احسن .ماشالا .با سیچلو که هفتم شدیم .مربی خوبی نیست بدرد انالیز میخوره کنار سرمبری ایران .هفتمی خیلی زشته برایما که قدرت اول آسیاهستیم .عیب نداره نوجوانان جبران کردن
آخرین اخبار