محرومیت زدایی با انجام کارهای فرهنگی

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت:با انجام کارهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید چهره‌ محرومیت از این شهرستان زدوده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: شادگانی‌ها از نظر کارهای فرهنگی استعدادهای بسیار بالا و ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و ما با افزایش مراکز فرهنگی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌ها باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: با انجام کارهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید چهره‌ محرومیت از این شهرستان زدوده شود.

ناصری‌نژادگفت: دو زبانه بودن مردم شادگان را یکی از ظرفیت‌های این شهرستان معرفی کرد وما می‌توانیم از این ظرفیت در تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی، فرهنگ شیعه و فرهنگ قرآنی استفاده کنیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بالای فرهنگی دارد و باید به بحث‌های فرهنگی در آن بیشتر پرداخته شود.

وی تأکید کرد: شادگانی‌ها از نظر کارهای فرهنگی استعدادهای بسیار بالا و ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و ما با افزایش مراکز فرهنگی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌ها باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.