۲۷ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت نفت برای تکمیل جاده مشهد به سرخس

فرماندار شهرستان سرخس از اختصاص ۲۷ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت نفت برای تکمیل جاده مشهد به سرخس خبرداد.

اختصاص ۲۷ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت نفت برای تکمیل جاده مشهد به سرخس

  حسین سنجرانی در حاشیه بازدید از پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ با اشاره به جایگاه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در خطه مرزی سرخس گفت: پالایشگاه خانگیران حساس‌ترین اولویت نظامی و انتظامی ما در شمال شرق کشوراست که از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و این پالایشگاه تامین گاز طبیعی شش استان کشور را برعهده دارد.

 وی با اشاره به جایگاه استراتژیک شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در تامین انرژی شش استان کشور و تردد روزانه کارکنان و خانواده‌های این شرکت و همچنین مردم سرخس در این محور مواصلاتی، جاده مشهد به سرخس نیازمند تکمیل و بهسازی می‌باشد.

فرماندار سرخس همچنین خواستار توجه هرچه بیشتر روئسای ادارات شهرستان به توسعه شد و گفت در گذشته برنامه مدونی برای ارتقاء شاخص‌های شهرستان وجود نداشته و حتی این موضوع در سند توسعه شهرستان دیده نشده، اما هم اکنون این ناهماهنگی‌ها به سوی هماهنگی کامل پیش میرود که امیدواریم با همت و تلاش مدیران دستگاه‌های ذیربط وضعیت این شهرستان مرزی را ارتقاء ببخشیم.


سنجرانی با اشاره به ترانزیتی بودن جاده مشهد و سرخس و قرار گرفتن شهرستان در مسیر جاده ابریشم، توسعه و تکمیل این مسیر ترانزیتی را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: با توجه به وجود پالایشگاه خانگیران، منطقه ویژه اقتصادی، راه اهن، گمرک و آستان قدس رضوی امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد شهرستان در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی باشیم.

وی با اشاره  به اهمیت پالایشگاه خانگیران در این محور تزانزیتی وگفت: کارکنان پالایشگاه نقش مهمی در تامین انرژی دارند و روزانه شاهد تردد مدیران و کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در جاده مشهد به سرخس و بالعکس برای خدمت رسانی به عموم مردم هستیم لذا وزارت نفت ۲۷ میلیارد تومان از این اعتبار را که یک سوم کل اعتبار می‌باشد پذیرفته است.


وی اظهارامیدواری کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات این جاده که قرار است در ۳۶ ماه به بهره برداری برسد کمتر از ۱۸ ماه آماده بهره برداری خواهد شد.

 

انتهای پیام // م. ه.
 

اختصاص ۲۷ میلیارد تومان اعتبار به جاده مشهد به سرخس

 
 
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار