رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

کشف یک تن و ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

یک تن و ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر ۵ ماه امسال از قاچاقچیان در مازندران کشف و ضبط شد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: سوء مصرف مواد مخدر به عنوان مسئله ‏اى اجتماعى است که رواج آن در جامعه بنیان‏ هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل مى‏ کند.

وی افزود: برای مقابله با این بلای خانمانسوز پلیس با اجرای ۸۹۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و طرح‌ های ارتقای امنیت اجتماعی و کنترلی محور‌های مواصلاتی استان، گام‌ های موثری را در این زمینه برداشته است.

سرهنگ ثقفی از افزایش ۲۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در این مدت در مقایسه با مدن مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای امسال  تاکنون یک تن و ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهدام ۳۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران خبرداد و افزود: با اجرای طرح‌ های عملیاتی ۳ هزار و ۲۳۵ خرده فروش مواد مخدر در استان شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ثقفی از شناسایی ۳۵۰ معتاد متجاهر در مازندران در این مدت خبر داد و گفت: این افراد پس از دستگیری برای درمان به مراکز ترک اعتیاد و ماده ۱۶ و ۱۵ در استان معرفی شدند.

وی با اشاره به نقش آموزش در پیشگیری از معضل اعتیاد در جامعه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۸ جلسه آموزشی در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی  و همچنین حجاج که عازم سرزمین وحی بودند، برگزار شد.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در مازندران با یک تن و ۲۸۰ کیلوگرم مواد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار