جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان :

اعزام دانش آموزان استان سمنان به راهیان نور

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اعزام بیش از 2 هزار دانش‌آموز این استان به راهیان نور جنوب و غرب کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسحاق موحدیان جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : راهیان نور یکی از مهم‌ترین عملیات فرهنگی بسیج است که برای آحاد مردم برگزار می‌شود.

 

وی افزود: 1500 نفر از دانشجویان استان سمنان سال گذشته در راهیان نور سامان‌دهی شدند و این روند مطابق با سهمیه این استان در حوزه اعزام بوده است.

 

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ارزیابی‌های کشوری در قرارگاه راهیان نور بیان کرد: استان سمنان در حوزه راهیان نور در مقایسه با سایر استان‌های کشور رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.

 

وی با اشاره به تعامل و همکاری ویژه آموزش‌وپرورش در راستای اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور بیان کرد: در راهیان نور سال گذشته هیچ حادثه‌ای برای مسافران و زائران رخ نداد و این مهم با توجه به ظرفیت ویژه خادمان شهدا در کادر اجرایی راهیان نور محقق شد.

 

موحدیان از اعزام بیش از 2هزار دانش‌آموز استان سمنان به راهیان نور جنوب و غرب کشور خبر داد و گفت: یک‌هزار و700 نفر از دانش‌آموزان به راهیان نور جنوب و 300 نفر به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی امسال 11 شهریورماه امسال اعزام می‌شود تأکید کرد: تاکنون 340 دانش‌آموزان دختر و پسر در این کاروان سامان‌دهی شدند.

 

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان یادآور شد: سال گذشته 2 هزار و 700 نفر سهمیه راهیان نور عمومی استان سمنان بود که استان سمنان بالغ‌بر 4هزار نفر را که بالغ‌بر 2 برابر سهمیه اصلی این استان است به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام کرده است.


انتهای پیام / ه


اعزام 2 هزار دانش آموز از استان سمنان به راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.